CUSTOMER CARE
Academia Colibri

Serviciile  CUSTOMER CARE de calitate sunt cele care reușesc să fidelizeze clienții. Aceștia vor reveni întrucât au avut de a face cu profesioniști încă de la prima interacțiune.

Prima impresie bună, care se păstrează de-a lungul fiecărei interacțiuni cu clienții, oferă avantaje nete celui care ține cont de acest secret. Abilitățile celor care intră în contact direct cu clientul sunt indispensabile pentru orice afacere care se bazează pe vânzări. De modul în care este gestionată relația cu clienții depind: atingerea obiectivelor, performanța, satisfacția angajatorului și a angajaților.

Training-ul Customer Care este intensiv și dinamic, conceput pentru ca participanții să dobândească abilități optime de interacțiune cu clienții încă din timpul cursului, prin multă exersare practică. El oferă informații și modalități eficiente pentru o comunicare profesională, câștigarea respectului în fața clienților, întărirea relației cu aceștia.

Trainingul se adresează: personalului din front office, celor care realizează interacțiunea sau vânzările directe cu clienții, cât și managerilor/conducătorilor echipelor de vânzări (care sunt model de profesionalism în raport cu CLIENTUL și model de standarde înalte pentru echipă). O echipă instruită  asigură avantaje clare față de competiție.

Beneficiile participanților la cursul Customer Care:

Structura cursului Customer Care:

  • REGULI PENTRU SERVICII IREPROȘABILE
  • ELEMENTELE DE BAZĂ ÎN CUSTOMER SERVICE

– Prima impresie

– Cum aduci valoare crescând încrederea clientului în firmă

– Atitudine/aptitudine – ce-i diferențiază pe vânzătorii buni de cei slabi

– Respectarea eticii în raport cu clienții

Autoevaluare inițială pentru conștientizarea modului personal de interacțiune cu clienții

Jocuri de rol pentru exersarea atitudini profesioniste 

 

COMUNICAREA CU CLIENȚII

– Comunicarea non-verbală: cum să fii profesionist și atunci când taci

– Trucuri pentru a folosi întrebări potrivite și a răspunde corect clientului

– Strategii pentru situația în care clientul spune ”NU!”

– Trucuri pentru ascultare activă

Autoevaluarea modului de comunicare cu clienții

Jocuri de rol 

CONSTRUIREA RELAȚIEI CU CLIENȚII

– Stabilirea raportului cu clienții

– Interacțiunea pozitivă

– Identificarea nevoilor clienților

– Modalități de a-i face pe clienți să se simtă valoroși

– Menținerea relației cu clienții

– Tipuri de clienți

Telefon

+40725 935 680

Adresa

Str. Gheorghe Grigore Cantacuzino nr.46, Ploiesti

email

hello@academia-colibri.ro

Înscrie-te

Sunt aici Să te ghidez

Nu ezitați să ne contactați și vă voi răspunde cu plăcere la toate întrebările.