Recrutarea online și prin social media – devine una dintre cele mai bune opțiuni datorită concentrării mari a publicului țintă pe conturi online și posibilității de targetare avansate pe care numai social media le oferă!
Angajarea unui profesionist în deceniul 2 al sec. 21 a devenit o adevărată provocare, iar criza accentuată a forței de muncă – mai ales în domenii tehnice sau foarte aplicate, este o misiune delicată și implică intervenția unor specialiști, deci costuri ridicate!
În egală măsură, ritmul de penetrare a social media și a conectivității la internet în rândul populației active a României crește fulminant, de la an la an, peste 10 milioane de români fiind conectați zilnic la canalele de socializare și pe website-uri care pot deveni aliați de preț în recrutarea de personal.
Recrutorul trebuie să fie acolo unde îi este publicul țintă, iar dacă publicul țintă de candidați s-a mutat in online, acolo trebuie să fie și recrutorul modern, de generație nouă, care știe să creeze campanii online, un set nou de abilități de care până acum nu avea nevoie.
„Cum gestionăm crizele de imagine generate de foști angajați în mediul online”
profilul candidatului, noile canale de recrutare – ce sunt, cum se utilizează, recrutarea pe Facebook și LinkedIn (statistici relevante), recrutarea specială și alternativă pe Instagram/SnapChat prin curentul influencers, cum se construiește o pagină de companie pe Facebook/LinkedIn/cont business pe Instagram, ce conținut trebuie să aibă, la ce interval trebuie postat conținutul, promovarea paginii/contului, construirea de comunități online în jurul paginii de Facebook/LinkedIn, viralitatea în Instagram și pe alte canale social media alternative
cum se construiesc (mesaj, foto, alte elemente), ce audiențe targetează, cum se eficientizează din punct de vedere obiective, buget, rezultate, cum se găsesc pepinierele de angajați, cum se construiesc campaniile plătite de recrutare, când este cazul să apelăm la campanii plătite, căutarea booleană în LinkedIn, diferențe Facebook-LinkedIn, specificități în campaniile de recrutare în surse alternative de candidați (Instagram, alte canale social media)
ce materiale trebuie utilizate pentru a atrage engagement cu potențialii candidați, unde trebuie ele postate, cum trebuie promovate, campanii organice de awareness pentru o companie, cum poate fi recrutarea externă susținută intern de către angajați și cum pot deveni ei brand ambassadors
cum să adaptezi strategia de employer branding la feedback-ul negativ postat de foștii angajați, cum să construiești o strategie de combatere a acestui feedback, despre employee satisfaction și employee retention și cum pot fi ele valorificate prin intermediul canalelor social media
+40 799 977 438
Str. Gheorghe Grigore Cantacuzino nr.46, Ploiesti
hello@academia-colibri.ro
Despre gingasa minune a lui Dumnezeu si o academie unde calitatea si creativitatea sunt pe primul loc!